Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"social sequence learning"'
Autor:
Qianying Ma, Elien Heleven, Giulia Funghi, Min Pu, Kris Baetens, Natacha Deroost, Frank Van Overwalle
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
To investigate whether people can implicitly learn regularities in a social context, we developed a new implicit sequence learning task combining elements from classic false belief and serial reaction time tasks. Participants learned that protagonist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57c120040fe546a780e81b9918ef8427
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.