Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"social media sharing"'
Autor:
Jens Lindberg, Anna Sofia Lundgren
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies on Health & Well-Being, Vol 19, Iss 1 (2024)
Purpose As sharing on social media has become an integrated part of everyday life, health and public health actors have started to show interest in the potential of people’s peer-to-peer sharing of health-related personal information (HRI) for heal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a5e1141f271452483068e4ee1b9e514
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 5, pp. 491-509.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-05-2023-6006
Autor:
Nikolinakou, Angeliki, Phua, Joe
Publikováno v:
Internet Research, 2023, Vol. 34, Issue 2, pp. 538-562.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-03-2022-0182
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Social media benign envy, an upward comparison-based and painful emotions associated with the motivation to improve oneself, has attracted increasing attention from researchers due to its ubiquitous and significant impact on socia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ce4a761cae646a1beb512a58fcbcd01
Publikováno v:
Kybernetes, 2022, Vol. 52, Issue 12, pp. 5753-5775.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-02-2022-0263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tourism Review, 2020, Vol. 76, Issue 3, pp. 614-638.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-01-2019-0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eren, Berrin Arzu, Ersoy, Nezihe Figen
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 9(3):248-273
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=688594
Publikováno v:
Journal of Brand Management
Consumer-driven sharing and creation activities are valuable engagement activities as they help spread awareness and interaction for brands on social media. Loyal fans of brand pages are an important audience for brand-related social media engagement