Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"social media richness"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis study examines the effect of social media richness on business performance, mediated by brand equity. The study utilizes a quantitative methodology with a sample of 232 food and beverage SMEs in Indonesia. Data were analyzed using struct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a74f1d7c658b4f89a44432773ca1b0bc
The Role of Social Media in the Innovation and Performance of Kuwaiti Enterprises in the Food Sector
Autor:
Rashed Salem Alhaimer
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 16, Iss 6, Pp 1960-1972 (2021)
This study examined social media’s role in various levels of research, development, and performance within enterprises in Kuwait. The research incorporated four inductive case analyses in various sectors. The case studies epitomize the supply chain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5eadaaa9160141778eff11933e414a81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.