Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"social media logic"'
Autor:
Martin Echeverría
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 11, Iss 2, Pp 127-136 (2023)
The allocation of political advertising in social media is rising in Western campaigns. Yet audiences, unlike those of television advertising, are no longer isolated and passive consumers of linear discourses from politicians; users can now interact,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1c1010a2fb446f3a380b1f31f33722a
Autor:
Echeverría, Martin
Publikováno v:
Media and Communication, 11, 2, 127-136, Political Communication in Times of Spectacularisation: Digital Narratives, Engagement, and Politainment
The allocation of political advertising in social media is rising in Western campaigns. Yet audiences, unlike those of television advertising, are no longer isolated and passive consumers of linear discourses from politicians; users can now interact,
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88231
Autor:
Miriam Steiner
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 8, Iss 3, Pp 244-257 (2020)
The current media environment is primarily characterised by a large amount of information and, in contrast, rather fragmented audience attention. This is especially true for social media, particularly Facebook, which have become important news source
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c030b8bd21949fea86b53daa9fc83bc
Autor:
Skogvang, Stig Gøran
Publikováno v:
Skogvang, Stig Gøran. Social Media as a Platform for Strategic Political Communication - A Case Study of Digital Political Communication Strategies in the Norwegian Election Campaign of 2021. Master thesis, University of Oslo, 2022
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/101177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.