Zobrazeno 1 - 10
of 1 927
pro vyhledávání: '"social media celebrities"'
Autor:
Ajina, Ahmad S., Ali, Saqib, Zamil, Ahmad M.A., Khalid, Nadeem, Bait Ali Sulaiman, Mohammed Ali
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 7, pp. 2787-2808.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-04-2023-0279
Autor:
Zhou, Guanqi, Ali, Saqib
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 4, pp. 1781-1805.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-07-2023-0654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Zaman, Md. Sayeed1 msalzaman@juniv.edu
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory & Practice (JIStaP). 2023, Vol. 11 Issue 1, p49-60. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kolo, Castulus
Publikováno v:
Kolo, Castulus Social Media Celebrities as Digital Media Entrepreneurs: Capturing an Emergent Phenomenon. Journal of Creative Industries and Cultural Studies - JOCIS, 2022, n. 4, pp. 16-37. [Journal article (Paginated)]
Previously unknown online users posting videos have recently achieved a kind of stardom. Such “Social Media Celebrities” (SMC) are “influencers” impacting on content consumption as well as on purchase decisions. By producing new types of cont
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/43286/
Autor:
Md. Sayeed Al-Zaman
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 11, Iss 1 (2023)
This study endeavors to answer four research questions: (a) Who are the celebrities? (b) How popular are they? (c) What do they post on social media platforms? (d) How do their followers react to them? Following quantitative methods, this study analy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/376981aa29ad43f19e377809b7dd3edd