Zobrazeno 1 - 10
of 19 015
pro vyhledávání: '"social media advertising"'
Autor:
احسان عمادی1 ehsan.emadi@mau.ac.ir, حسن قربانی دینان2 hassan.ghorbani@mau.ac.ir, سعید لندران اصفه3 s.landaran@mau.ac.ir
Publikováno v:
Consumer Behavior Studies Journal / Muṭāli̒āt-i Raftār-i Maṣraf/Kunandah. Nov2024, Vol. 11 Issue 3, Preceding p134-158. 25p.
Autor:
Jia, Yu1,2 (AUTHOR), Yu, Jinyan2 (AUTHOR), Liu, Tianyuan3 (AUTHOR) ltyuan@whu.edu.cn, Huang, Jiashen2 (AUTHOR), Mu, Wenlong2 (AUTHOR), Deng, Fengfeng2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Dec2024, Vol. 19 Issue 4, p2980-2996. 17p.
Autor:
Chen, Huan1 (AUTHOR) huanchen@jou.ufl.edu, Feng, Yang1 (AUTHOR) y.feng@ufl.edu
Publikováno v:
Journal of Interactive Advertising. 2024, Vol. 24 Issue 4, p424-427. 4p.
Autor:
Jabeen, Riffut1 (AUTHOR) rjabeen@gudgk.edu.pk, Khan, Kashif Ullah2 (AUTHOR) kkhan@kean.edu, Zain, Fahad1 (AUTHOR) fahadzain90@gmail.com, Atlas, Fouzia2 (AUTHOR) afouzia@kean.edu, Khan, Farhan3 (AUTHOR) Farhankhan7727@yahoo.com
Publikováno v:
Future Business Journal. 12/18/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Septianto, Felix1 (AUTHOR) f.septianto@uq.edu.au, Mathmann, Frank2 (AUTHOR), Hollebeek, Linda D.3,4,5,6,7 (AUTHOR), Higgins, E. Tory8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Oct-Dec2023, Vol. 52 Issue 5, p688-705. 18p. 1 Diagram, 5 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Pediatric and Neonatal Individualized Medicine, Vol 14, Iss 1, Pp e140105-e140105 (2024)
The scholarly discourse presented in this document meticulously dissects the intricate phenomenon of “virtual kidnapping” orchestrated by social media advertising. Adolescents are metaphorically ensnared in the digital realm, distanced from genui
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/947adde6d2364bcf93c3eee1e6a8ab54