Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"social live"'
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2024, Vol. 42, Issue 7, pp. 1169-1194.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-10-2023-0562
Publikováno v:
Applied Network Science, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract Consumer-generated media (CGM), including social live streaming service (SLSS), often incorporate gamification elements to engage users. Online virtual tips and gifts, such as “bits” in Twitch, exemplify this approach by fostering intera
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/715eb6623eaf4b148ccbcb64ebd01f6d
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 250, Iss , Pp 104534- (2024)
Encouraging online consumers to participate in the value enhancement process of products and stimulating users to engage in spontaneous and voluntary behaviors, the so-called Customer Citizenship Behaviors (CCBs), can significantly contribute to enha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca6a75f682484f6f81bc56ac982e38ac
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 12, Iss , Pp 100339- (2023)
A donation model, referred to as social tipping and gift-giving, is a new monetization model in the virtual world that has expanded rapidly during the COVID-19 pandemic. Such donations are not charity but gifts by service recipients (buyers) to suppo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/099d3622e49842528d834536f85f4cc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 10, Iss 3 (2022)
Participants in real-time online sessions, be it (business) meetings, virtual school lessons, or social live streams, all engage in cyber social interactions. Unlike parasocial interactions, cyber social interactions are characterized by reciprocity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/022c469f301143918a0ab6237e943f16
Autor:
ChanLin, Lih-Juan
Publikováno v:
The Electronic Library, 2020, Vol. 38, Issue 1, pp. 28-43.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EL-08-2019-0186