Zobrazeno 1 - 10
of 1 114
pro vyhledávání: '"social learning analytics"'
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Interaction is an essential element of online learning and researchers had use Social Learning Analytics (SLA) to understand the characteristics of meaningful interaction. While the potential for network analysis in education (i.e., SLA) is valuable,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d652f042fd6343fdb192d77aa6c0965e
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2022 3
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 3, Iss , Pp 100073- (2022)
Social learning analytics (SLA) is a promising approach for identifying students’ social learning processes in computer-supported collaborative learning (CSCL) environments. To identify the main characteristics of SLA, gaps and future opportunities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e22558cac254f1e979cb5a2a01c3ca7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education April 2018 37:21-30
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 23705-23716 (2021)
In the last years, educational community is asking for a change by introducing social tools in formal learning contexts. Besides, although meaningful research on the effects of social learning can be found in the literature, all authors agree that fu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f350786bdb34a2bacd07a1d548d4521
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2012 Jul 01. 15(3), 3-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.15.3.3