Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"social influencers"'
Autor:
John James F. Parker, MD, MS, Craig F. Garfield, MD, MAPP, Clarissa D. Simon, PhD, MPH, Laura A. Colangelo, MS, Michael P. Bancks, PhD, MPH, Norrina B. Allen, PhD, MPH
Publikováno v:
AJPM Focus, Vol 3, Iss 4, Pp 100231- (2024)
Introduction: Emerging literature links fatherhood to men's health but lacks comprehensive assessment of health outcomes, especially among multiethnic populations. This study's objective was to evaluate the associations of fatherhood (age at onset an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/070e06bbff3d4683acbf1e2cea6b2e27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Social influencers are widely known as the promotors of purchase behavior as well as for their potential to change health behaviors among individuals in their social networks. For social influencers to be successful in changing behaviors, it is essen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8aa10ef5d9e042baabd605bb1db6820f
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Most studies on social influencer marketing techniques have focused on the promotion of unhealthy foods whereas little is known about the promotion of healthier foods. The present experimental study investigated whether a popular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f1c21d4a214459d8546e2da113d724d
Autor:
YAŞAROĞLU, Cihat
Publikováno v:
European Journal of Educational Sciences. 7(4):1-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=923755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shohel Md. Nafi, Tanvir Ahmed
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 8, Iss 1 (2019)
Social media influencers create social media content and disseminate this to the customers. Currently before taking any purchase decisions, most of the consumers use e-servicescape platforms to find hotels review, ratings and pictures about the hotel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07809a193a3b49e697f38030b34b78a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.