Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"social e-learning"'
Autor:
Seno Adi Putra, Timmie Siswandi, Dessy Yussela, Rinez Asprinola, Erin Karina, Mega Candra Dewi, Santi Al-arif
Publikováno v:
Jurnal Nasional Teknik Elektro dan Teknologi Informasi, Vol 13, Iss 3, Pp 112-121 (2024)
Social media technology affects the learning paradigm change towards social media-based learning, known as social e-learning. Social e-learning regards a person as a center of learning, dubbed people-centered learning. Here, people are encouraged to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a769c596f71429aad42d427c7079148
In jüngster Zeit ist bei einer wachsenden Zahl von E-Learning-Programmen, die keine reale Lernumgebung bieten, ein Wandel hin zur Auslagerung des Gemeinschaftsaspekts zu beobachten. Unter dem Begriff „Smart Social E-Learning“ verzichten Bildungs
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A85616
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85616/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85616/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glover, I., Oliver, A.
"Copyright 2008 by the Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). [http://www.aace.org] Included here by permission." Original paper can be found at: http://www.editlib.org/index.cfm?fuseaction=Reader.ViewAbstract&paper_id=2905
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______882::6ea14395c12be11cefc726bb1bbbbd09
http://hdl.handle.net/2299/2399
http://hdl.handle.net/2299/2399
Publikováno v:
Nigerian Journal of Technology; Vol 34, No 3 (2015); 548-555
This paper presents an Online Interactive Competition Model for E-learning System. The system allows a student to connect and interact with other students on the courses they offer in a semester using both synchronous and asynchronous computer-mediat
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
International Journal of Educational Technology in Higher Education (ETHE); 2004: Vol.: 1 Núm.: 1
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
International Journal of Educational Technology in Higher Education (ETHE); 2004: Vol.: 1 Núm.: 1
Con la llegada de las tecnologías y su implementación de forma más o menos masiva en los contextos y las prácticas educativas, han surgido narrativas que exaltan Internet y sus múltiples posibilidades de salvación. El problema de esta perspecti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::06e41e34d720a8a75362a29646f99fa3
http://hdl.handle.net/10609/84253
http://hdl.handle.net/10609/84253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.