Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"social behaviour disorders"'
Autor:
Wiedmann, Melina, Atzendorf, Josefine, Basedow, Lukas Andreas, Roessner, Veit, Golub, Yulia, Kuitunen-Paul, Sören
Fragestellung: Nur wenige Kliniken für Kinder- und Jugendpsychiatrie (KJP) bieten eine ambulante Behandlung von Jugendlichen mit Substanzkonsumstörungen (SUDs) an. Daher fehlen Angaben, welche Konsummuster, SUDs und begleitenden psychischen Störun
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A89813
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89813/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89813/attachment/ATT-0/
Autor:
Luis Bachiller-Carnicero, Carmen Elia García-Soria, Salvador Piris-Borregas, Purificación Sierra-García, María José Torres-Valdivieso, Carmen Rosa Pallás-Alonso
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 91, Iss 3, Pp 142-150 (2019)
Resumen: Introducción: Los trastornos del comportamiento y del aprendizaje se describen con frecuencia en
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c818abd3298541e29ae13dd72ce743cc
Autor:
Pljakić Goran D.
Publikováno v:
Sinteze, Vol 2, Iss 3, Pp 33-50 (2013)
This paper investigates social behaviour disorders from the Bronfenbrenner ecological systems' theory. This theory, which relates to all possible contexts which directly or indirectly influence an individual, can be viewed as a metatheory giving rise
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d46625e74c64178bfd2b22d575c3bf0
Autor:
Salvador Piris-Borregas, Luis Bachiller-Carnicero, Purificación Sierra-García, Carmen Elia García-Soria, Carmen Rosa Pallás-Alonso, María José Torres-Valdivieso
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 91, Iss 3, Pp 142-150 (2019)
Resumen: Introducción: Los trastornos del comportamiento y del aprendizaje se describen con frecuencia en
Publikováno v:
The Australian educational researcher. 42(4):461-481
Teaching students with behavioural problems is a challenge for many teachers but other teachers are able to bring out the best in these students. Much research has been done to find out what differentiates expert teachers from their less skilled coll
Publikováno v:
Ramchandani, D, Marcenes, W, Stansfeld, S A & Bernabé, E 2016, ' Problem behaviour and traumatic dental injuries in adolescents ', DENTAL TRAUMATOLOGY, vol. 32, no. 1, pp. 65–70 . https://doi.org/10.1111/edt.12220
AIM: To explore the relationship between problem behaviour and traumatic dental injuries (TDI) among 15- to 16-year-old schoolchildren from East London. METHODS: This cross-sectional study used data from 794 adolescents who participated in phase III
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e1c06f16f8d823525ebe369d7a01f615
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/49211870/Problem_behaviour_and_TDI.pdf
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/49211870/Problem_behaviour_and_TDI.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Australian educational researcher, 42 (2015)(4), 461-481. Springer Verlag
Teaching students with behavioural problems is a challenge for many teachers but other teachers are able to bring out the best in these students. Much research has been done to find out what differentiates expert teachers from their less skilled coll
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::80181add7b036b583706fd2a846dc27a
https://research.hanze.nl/en/publications/4b9deca0-4084-4852-9ecf-0436dcd4447e
https://research.hanze.nl/en/publications/4b9deca0-4084-4852-9ecf-0436dcd4447e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.