Zobrazeno 1 - 10
of 678
pro vyhledávání: '"sociální síť"'
Autor:
Sirovátka Tomáš
Studie o dlouhodobé nezaměstnanosti ve třech různých lokalitách České republiky.
Autor:
Jana Školudová
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 23, Iss 3, Pp 149-157 (2017)
V sociální oblasti se odpovědné chování podniků zaměřuje také na přístup k zaměstnancům. Psychologicko-sociální přístup v řízení lidských zdrojů vychází historicky ze školy lidských vztahů. Vymezují požadavky na osobnost
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e03bd6640e54a9db2ec75c9d8397069
Autor:
Martina Štípková
Článek se zabývá vztahem mezi rodinným stavem, velikostí a složením sociální sítě nejbližších osob a pocitem osamělosti osob ve vyšším věku. Výsledky ukazují, že sezdaní senioři mají nějvětší sociální síť a zároveň
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b362f6a0f7b24d4feaea16d8210d9d27
http://hdl.handle.net/11025/46651
http://hdl.handle.net/11025/46651
Autor:
Krpalová, Aneta
This bachelor thesis researches how fashion influencers can affect the users of the social network Instagram and how influencer marketing is perceived by the target group and the influencers themselves. The theoretical part of the thesis is focused o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::bb5af2d152e8d129ee4b6c6dd8b9f7b4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-523329
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-523329
Autor:
Adam, Ivo
This master thesis deals with development of a social network for organizing amateurish matches in collective sports. It is implemented in JavaScript. Client side is written in AngularJS framework. Server side is built on Node.js platform, uses frame
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234887
Autor:
Kulhánek, Jan
The thesis explores possibilities of the use of facebook in the field of evangelization. Facebook represents one of many modern-day communication tools that touch ever larger part of human population nowadays. Also Christians must necessarily take an
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351773
Autor:
Bittnerová, Emma
Bachelor thesis examines the influence of Instagram influencers promoting the beauty products on the users of this social network and the overall perception of the influencer marketing trend by the target audience. The theoretical part of the work is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::97128afb98dd02788d7f5a9b55b29391
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429249
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429249
Autor:
Phí, Manh Hoang
This bachelor thesis is focused on familiarizing the reader with the phenomenon of the YouTube social network and its possibilities for business support. The first chapter of the theoretical part introduces the reader to the basic characteristics of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::239e6ab243f52dd90845460089f33de4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359840
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359840
Autor:
Petrová, Michaela
The aim of this thesis is to find out what motives lead Internet users to self-representation in public space. My thesis is focused on the application Instagram, which has not been given much space. The age range of users is from 18 years, divided in
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350707