Zobrazeno 1 - 10
of 352
pro vyhledávání: '"sneaker"'
Autor:
Harbusch, Larina
Publikováno v:
TextilWirtschaft Online. 11/21/2023, p12-12. 1p.
Autor:
Brandon T. Wallace, David L. Andrews
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 8, p 383 (2024)
This discussion critically examines and questions assumptions about the meanings and motivations of sporting consumption. We argue that the practice of sneaker customization demonstrates the contested terrain of sporting consumption, wherein contempo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d85bc179b8f44a29e37aeb85f756515
Autor:
Williams, Antonio, Heo, Yoon
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2023, Vol. 24, Issue 5, pp. 950-966.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-03-2022-0082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aisthesis, Vol 16, Iss 1 (2023)
One of the prestige of young people’s identity today is through fashion. Fashion has even become a “religion” that binds the identity of the individual who wears it. The Sneaker, a form of fashion, also has a big role; even now, it has become a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3365867826b94196bfbd0bf2de3a0ee0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grabarek, Daryl
Publikováno v:
Library Journal. Dec2021, Vol. 146 Issue 12, p87-87. 1/5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bayu Aji Suseno, Anwar Hidayat
Publikováno v:
Journal of Indonesian Applied Economics, Vol 9, Iss 2, Pp 48-59 (2021)
This research aims to determine the revival of local pride tagline or slogan as a social movement for being proud of wearing local sneaker brand. In this research, the branding theory was used to analyze the formation of local pride or being pride of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc9b2e66ab064e19a440caf0717108f6