Zobrazeno 1 - 10
of 4 667
pro vyhledávání: '"smart consumer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornik, Jacob1 hornik@tauex.tau.ac.il, Ofir, Chezy2 chezy.ofir@mail.huji.ac.il, Rachamim, Matti3 matti.rachamim@biu.ac.il, Graguer, Sergei4 sergeig@edu.aac.ac.il
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Mar2024, Vol. 19 Issue 1, p597-614. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 1, Pp 597-614 (2024)
The latest effort in delivering computing resources as a service to managers and consumers represents a shift away from computing as a product that is purchased, to computing as a service that is delivered to users over the internet from large-scale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/977ff91a5b98466d9833a07cbef9b400
Autor:
Roy, Sanjit K.1 (AUTHOR), Singh, Gaganpreet2 (AUTHOR), Hope, Megan3 (AUTHOR), Nguyen, Bang4,5 (AUTHOR) bang.london@gmail.com, Harrigan, Paul1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Nov2019, Vol. 35 Issue 15/16, p1480-1513. 34p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Park, Yookyung, Yi, Youjae
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services July 2023 73
Autor:
Reid, Louise, Sisel, Grace
Publikováno v:
In Health and Place March 2023 80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.