Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"small food producers"'
Autor:
Silvije Jerčinović
Publikováno v:
Podravina : časopis za geografska i povijesna multidisciplinarna istraživanja
Volume 18
Issue 35
Volume 18
Issue 35
Odgovarajućom kombinacija instrumenata marketinga ostvaruju se tržišno orijentirani ciljevi poduzeća. Njihova optimalna kombinacija uvjetovana je i karakterom tržišta na kojem se odvija pojedina poslovna aktivnost. Uspostava konkurentnog poljop
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Virkkala, Seija, Niemi, Kristiina, Ævar Oddsson, Guðmundur, Jóhannesson, Hjalti, Aradóttir, Elín, Mariussen, Åge, Einar Pedersen, Trond, Ikonen, Riikka, Johansson, Mats, Lindegaard, Klaus, Stoye, Monica
The focus of the PLIP project has been on local development policy supporting innovation processes in peripheral localities. The core phases of the project were a comparison of Nordic innovation policies from the point of view of small towns and rura
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::cf73b8f58574714f29dfc4e7d5ac8fdf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-2735
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-2735
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.