Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"slowmation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, Vol 14, Iss 2, Pp 398-409 (2017)
El aprendizaje de la divis ión celular exige un razonamiento complejo y por ello, una manera de abordarlo es a través de la creación de representaciones externas por parte del estudiante. Una estrategia posible es la construcción de animaciones a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80eaab6210764d68aad18921b5322b0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eTropic: electronic journal of studies in the tropics, Vol 14, Iss 1 (2015)
It is well known that students arrive in science classrooms with pre-instructional ideas about science phenomena, and that often students’ ideas are not scientifically accurate representations of these phenomena. This research project will engage Y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7e007d18e7042f28f396b9857e51903
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 29, 797-812
Journal of Science Education and Technology 29 (2020)
Journal of Science Education and Technology 29 (2020)
In recent years, student-generated stop-motion animations (SMAs) have been employed to support sharing, constructing, and representing knowledge in different science domains and across age groups from pre-school to university students. The purpose of
Autor:
Nurhan Atalay, S. Dilek Belet Boyaci
Publikováno v:
lnternational Electronic Journal of Elementary Education. 11:507-518
The objective of the present study is to determine the effect of the process of designing a slowmation (SMA) on the development of 21st century skills of “learning and innovation” in 4th grade science class “Light and Sound” and “Planet Ear
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CİĞERCİ, Fatih Mehmet
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 111-127
International Online Journal of Primary Education
International Online Journal of Primary Education
The unexpected outbreak of Covid-19 pandemic disease has affected every field of life, especially education. The closure of schools and universities to prevent the spread of the disease has led the countries to take urgent decisions on education. Alm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5cfbff9b44a4ee14ef964ebf7c73b074
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/69689/1111166
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/69689/1111166