Zobrazeno 1 - 10
of 743
pro vyhledávání: '"sloodle"'
Autor:
Dantas, Adriana, Guimarães, Virna, Lima, David, Ardaia, Martha, Barreto, Walmerino, Castro, Thaís
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2015 67:160-170
Autor:
Ruben Gonzalez Crespo, Pontifical University of Salamanca, Roberto Ferro Escobar, Nicolás Torres
Publikováno v:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 1, Iss 7, Pp 62-69 (2012)
This paper proposes the implementation of a 3D virtual library, using open platforms such as OpenSimulator and Sloodle, applied to the integration of virtual learning environments. It also proposes their application to the creation of open libraries
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf6be4f47bdf4085ab0309c1c031f4f6
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2009, Vol. 40 Issue 3, p551-555. 5p. 3 Color Photographs.
Autor:
González Crespo, Rubén, Escobar, Roberto Ferro, Joyanes Aguilar, Luis, Velazco, Sandra, Castillo Sanz, Andrés G.
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 December 2013 40(18):7381-7390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yasar, Ozge, Adiguzel, Tufan
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):5682-5685
Autor:
Salvatore Messina
In 2009, an interesting Second Life project brings Moodle into virtual reality. This is the first experience conducted in the virtual world to attend academic courses in hybrid mode, breaking down the boundaries between living, teaching and learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::4be83196ccf0c82f465809233d3d6e44
https://hdl.handle.net/11585/927370
https://hdl.handle.net/11585/927370
Autor:
Topol, Paweł
Publikováno v:
e-mentor. 45(3):51-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=277969
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.