Zobrazeno 1 - 10
of 1 371
pro vyhledávání: '"skimming pricing"'
Autor:
Nan Yuan1 yuan_nan@tju.edu.cn, Haiyang Feng1 hyfeng@tju.edu.cn, Minqiang Li1 mqli@tju.edu.cn, Nan Feng2 fengnan@tju.edu.cn
Publikováno v:
Journal of the Association for Information Systems. 2022, Vol. 23 Issue 4, p966-998. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saldanha, Avil, Aranha, Rekha
Publikováno v:
The CASE Journal, 2023, Vol. 20, Issue 1, pp. 81-92.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-10-2021-0192
Autor:
Law, Jonathan
Publikováno v:
A Dictionary of Business and Management, 6 ed., 2016.
Autor:
Attih, Okokon B.1 okokonattih@aksu.edu.ng
Publikováno v:
British Journal of Management & Marketing Studies. 2024, Vol. 7 Issue 1, p196-208. 13p.
Autor:
Law, Jonathan
Publikováno v:
A Dictionary of Business and Management, 5 ed., 2009.
Publikováno v:
International Journal of Finance and Accounting. 2:79-92
Purpose: The objectives of the study were to establish the effect of skimming pricing strategy on the profitability of insurance firms in Kenya.Methodology:The descriptive research design was preferred to other research designs because it reports the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 40318-40335 (2021)
We study the presale strategy and decision-making problems for a retailer selling products. Based on the penetration and skimming pricing strategies, we consider the characteristics of consumer market segmentation and valuation heterogeneity, focus o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca4cfbdb61574ff28f013174f26b65a0
Autor:
Wilson, Dominic
Publikováno v:
Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing; 2005, p1-350, 349p