Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"skill-based learning"'
Autor:
Marja Eklund, Pekka Isotalus
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In early 2020, the COVID-19 pandemic forced educators to transition to online teaching almost overnight. This paper focuses on students’ perceptions of communication skills in a practice course in the spring of 2020. The beginning of the course was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f06c07f53e934e0bba6197d906ede820
Autor:
Shilpa Karvande, Vidula Purohit, Somasundari Somla Gopalakrishnan, B. Subha Sri, Matthews Mathai, Nerges Mistry
Publikováno v:
Human Resources for Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Auxiliary nurse midwives (ANMs) play a pivotal role in provision of maternal and newborn health at primary level in India. Effective in-service training is crucial for upgrading their knowledge and skills for providing appropriate healthcare
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/678d98a7cf964ce792a5814479360416
Autor:
Cecilia Obeng
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 9 (2021)
Purpose: There are several teaching and learning approaches but finding the one that is appropriate for a particular field or training program is an arduous task. The purpose of this paper is to introduce the “Skill Based Qualitative Learning Appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90792df8c29b495b9af7762c4fbfc019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Horticulture is the science and craft of maintaining, promoting, and using intricately developed food and decorative plants. It specializes in growing crops for growing plants that are beneficial for medical purposes or decorative and ornamental purp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::80bec31c1e05191f34b66b0a8e31c6db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Granger, Bradi B., Locke, Susan C., Bowers, Margaret, Sawyer, Tenita, Shang, Howard, Abernethy, Amy P., Bloomfield, Richard A., Gilliss, Catherine L.
Publikováno v:
The Journal of Cardiovascular Nursing
Objective: We present the design and feasibility testing for the “Digital Drag and Drop Pillbox” (D-3 Pillbox), a skill-based educational approach that engages patients and providers, measures performance, and generates reports of medication mana
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.