Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"skeleton concept map"'
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education, 31(1), 16-30. Taylor and Francis Ltd.
Research in Science and Technological Education, 31(1), 16-30. Taylor and Francis Ltd.
Marée, T J, Van Bruggen, J & Jochems, W M G 2013, ' Effective self-regulated science learning through multimedia-enriched skeleton concept maps ', Research in Science & Technological Education, vol. 31, no. 1, pp. 16-30 . https://doi.org/10.1080/02635143.2013.782283
Research in Science and Technological Education, 31(1), 16-30. Taylor and Francis Ltd.
Marée, T J, Van Bruggen, J & Jochems, W M G 2013, ' Effective self-regulated science learning through multimedia-enriched skeleton concept maps ', Research in Science & Technological Education, vol. 31, no. 1, pp. 16-30 . https://doi.org/10.1080/02635143.2013.782283
Background: This study combines work on concept mapping with scripted collaborative learning. Purpose: The objective was to examine the effects of self-regulated science learning through scripting students’ argumentative interactions during collabo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9142c71d4e57f46818636e9dada59ca5
https://research.ou.nl/en/publications/3b758e53-b203-4c77-8871-7813cc4a3c7a
https://research.ou.nl/en/publications/3b758e53-b203-4c77-8871-7813cc4a3c7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.