Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"sixth-grade students"'
Autor:
Ikhsanudin Ikhsanudin, Bambang Subali
Publikováno v:
Edu Sains: Jurnal Pendidikan Sains dan Matematika, Vol 11, Iss 1 (2023)
Learning in the current era is often directed at developing creativity. Increasing creativity is very close to divergent thinking skills. This study aims at measuring the divergent thinking ability in biology science process skills of the sixth-grade
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0ab47d7fcb34c9aa1cd75b5d1b8dc6a
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 23, Iss 10, Pp 78-99 (2021)
Introduction. Divergent thinking strategies are based on brain activity represented by a series of successive and branching questions related to a particular reading text. These strategies stimulate the minds of sixth graders to think of new stimuli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/892ca6467487436d9f7276940feac4c2
Autor:
Dolata, Roman, Murawska, Barbara
Publikováno v:
Kwartalnik Pedagogiczny / Pedagogical Quarterly. 261(3):124-151
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1031192
Publikováno v:
رویکردهای نوین آموزشی, Vol 15, Iss 1, Pp 157-176 (2020)
The purpose of this research was to investigate the effect of the virtual instruction using van Merriënboer’s four-components instructional design (4C/ID) in science using multimedia method on the cognitive load, learning, and academic motivation.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ba3a87252fb4e418e92789d494aa4e6
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 2, Iss 2, Pp 89-97 (2020)
This study aimed to investigate the impact of flipped learning on the academic achievement of sixth-grade students. All sixth-grade students of Lamerd Elementary Schools in the academic year of 2019-2020 as the statistical population of this research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a238c29f1fec4e288b0d6e26605d2094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BAĞDAT, Ayşe, EV ÇİMEN, Emre
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 3 204-218
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
The aim of this research is to examine sixth grade students’ skills of solving and posing problems which require using the knowledge of the order of operations to solve. The case study design, one of the qualitative research methods, was adopted in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::b1da83f375fb3b1ecb6ef5144cdb81d4
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijesim/issue/72518/1146898
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijesim/issue/72518/1146898
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.