Zobrazeno 1 - 10
of 6 714
pro vyhledávání: '"situational stress"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spalding, David M.1 (AUTHOR), Obonsawin, Marc1 (AUTHOR), Eynon, Caitie1 (AUTHOR), Glass, Andrew1 (AUTHOR), Holton, Lindsay1 (AUTHOR), McGibbon, Monica1 (AUTHOR), McMorrow, Calhoun L.1 (AUTHOR), Nicholls, Louise A. Brown1 (AUTHOR) l.nicholls@strath.ac.uk
Publikováno v:
Cognition & Emotion. Feb2021, Vol. 35 Issue 1, p30-49. 20p. 1 Diagram, 6 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
Music performance anxiety (MPA) is a prevalent phenomenon with potentially serious consequences to a musician’s wellbeing and professional career. Yet, MPA does not always affect performance quality. It is hypothesized that trait anxiety, situation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df62174b9eeb49fd8c363d1c85ea19b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irina V. Belasheva
Publikováno v:
RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 19, Iss 4, Pp 798-819 (2022)
The author deals with the relationship between the psycholinguistic characteristics of the text, as indicators of psycho-emotional states in conditions of situational stress, and the level of developed emotional competencies, i.e., the ability to und
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e709034a0a349d49e161d1c35375d85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hiraoka, Daiki, Nomura, Michio
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development August 2017 48 Part B:147-156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.