Zobrazeno 1 - 10
of 228
pro vyhledávání: '"situational motivation"'
Autor:
Brian Wasicek, Douglas McHugh
Publikováno v:
International Medical Education, Vol 3, Iss 3, Pp 212-228 (2024)
Motivation is essential in education, with highly motivated learners engaging more deeply with content and more ably transferring knowledge to new contexts. However, the validity of scales to measure motivation has been underexplored in pre-clerkship
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/399674c424cc48d185fdf935852e6cc1
Publikováno v:
Dutch Journal of Applied Linguistics, Vol 13 (2024)
Various contextualized and cross-linguistic approaches of grammar teaching have yielded significant transfer effects on both metalinguistic knowledge and proficiency in reading, writing, listening, and speaking in the first and second languages. Neve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62a2d2b7c54842ac8ac1b746aaba5836
Autor:
Patel D, Alismail A
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 15, Pp 57-62 (2024)
Dhruvita Patel,1 Abdullah Alismail1,2 1Department of Cardiopulmonary Sciences, School of Allied Health Professions, Loma Linda University Health, Loma Linda, CA, USA; 2Department of Medicine, School of Medicine, Loma Linda University Health, Loma Lin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7432964c5ca48a2aafe74131bc04393
Autor:
Diers-Lawson, Audra
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2023, Vol. 28, Issue 4, pp. 599-617.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-12-2022-0153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multilateral: Jurnal Pendidikan Jasmani dan Olahraga, Vol 21, Iss 3, Pp 197-209 (2022)
Penelitian ini bertujuan untuk menguji validitas dan reliabilitas situational motivation scale (sims) dalam pendidikan jasmani siswa Sekolah Dasar usia 10-12 tahun se-kota Bandung. Jenis penelitian dalam penelitian ini adalah deskriptif kuantitatif d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9afdcf6f1df24d979ccdf6760584bdef
Autor:
Frida K. Feyer
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionSubstantial research on job motivation over the years has identified motivation to be essential to work outcomes such as wellbeing, attitudes, and performance. Yet, research on job motivation addressing temporal influences has been sparse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7dad0c6ad184688a42bb5c8d869d50a
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 18, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Background Online grocery stores offer opportunities to encourage healthier food choices at the moment that consumers place a product of their choice in their basket. This study assessed the effect of a swap offer, Nutri-Score labeling, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ab799426eab40ff977609fb8c2faea7