Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"situational learning"'
Autor:
LIU Zhenzhen, ZHENG Jiafu
Publikováno v:
Jiaoshi jiaoyu xuebao, Vol 11, Iss 6, Pp 25-34 (2024)
Drama is an art presenting contradictions and conflicts through verbal dialogues and body movements. Remodeling moral education classrooms with drama means placing students in a class of "situations, conflicts, experiences and reflections", allowing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04047cae67a54784a77b0fbcfcb606ba
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 46, Iss 1, Pp 200-212 (2024)
Situational learning is one of the teaching options that can ensure the efficiency of the activity, as it allows capitalizing on students' previous experience and provides a link between new content elements and examples in the immediate reality. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16451e64800f4cd2ab9fb1f18eeb8b12
Autor:
Li, Mingchao, Liu, Liping
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2022, Vol. 41, Issue 5, pp. 1498-1523.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-10-2021-0345
Autor:
Irina Yurievna Sokolova
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 5, Pp 203-209 (2022)
This article examines the nature and structure of social and personal competence, a classification, characteristics and practical realization innovative psycho-educational technology in high school, their main types and forms of organization (problem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44e11ea9f4354c5abbe017b01ffef3f2
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
IntroductionResearch indicates that statistical learning plays a role in word learning by enabling the learner to track the co-occurrences between words and their visual referents, a process that is named cross-situational word learning. Word learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b41fea36e9594aec9c35bdd61659daff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Resource Management International Digest, 2022, Vol. 30, Issue 2, pp. 15-17.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HRMID-12-2021-0243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khoze E.G.
Publikováno v:
Современная зарубежная психология, Vol 10, Iss 3, Pp 68-78 (2021)
The theoretical and methodological problems raised in the paradigm of virtual educational ontology are discussed. The approaches and models of virtual education and their relationship with the forms of education, proposed by foreign researchers, are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/576bad3fe84848de920b4908efd6487d