Zobrazeno 1 - 10
of 963
pro vyhledávání: '"situated reading"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Engberg, M & Pedersen, B S 2023, Situated reading . i The digital reading condition . Routledge, Abingdon, s. 200-207 .
Aarhus University
The Digital Reading Condition ISBN: 9781003211662
Aarhus University
The Digital Reading Condition ISBN: 9781003211662
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9e5ade4b53d7eb26ebf415d259ac8c75
https://pure.au.dk/portal/da/publications/situated-reading(f0512488-b73f-4ba6-8c23-c0947fa24234).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/situated-reading(f0512488-b73f-4ba6-8c23-c0947fa24234).html
Autor:
Mariateresa Muraca, Rosanna Cima
Publikováno v:
INTERthesis, Vol 12, Iss 2, Pp 246-261 (2015)
The paper proposes a reading of some Italian feminist texts, mostly from Carla Lonzi and from philosophers of the Diotima Community, in order to argue the understanding of open and radically transforming female difference.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a131160f8cc442b860d1e7be7a62a40
Autor:
Priscilla Alves Peixoto
Publikováno v:
Revista Brasileira de Estudos Urbanos e Regionais. :1-29
The present article is dedicated to undertaking a close reading of L’Urbanisme, utopies et réalités. Une anthologie (1965), organized by Françoise Choay. It seeks to situate this anthology within the intellectual trajectory of the author, as wel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sabina Rak Neugebauer
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention. 42:131-149
While educators and researchers agree on the crucial role of literacy motivation for performance, research on methods for accurately assessing adolescent reading motivation is still uncommon. The most used reading motivation instruments do not attend