Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"simulation and play"'
Publikováno v:
Science Education International, Vol 34, Iss 2, Pp 115-120 (2023)
Achieving deeper and permanent learning has always been the focus of teaching force. This purpose is independent of the teaching level or subject matter. Pre-service teachers’ lack of interest and inability to connect learning levels are partly cit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da77461ac54744faa28a86eca6d8ffb1
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 12, p 759 (2021)
We experience (perceive, act upon and react to, and conceptualize) dynamical processes in nature as agentive. Expressed differently, we experience events as resulting from activities and interactions of Forces of Nature (such as wind, light, heat, fl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/571b375a7fde4e8ba5d745b44e50621e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feltham, Richard Mark
This thesis examines the use of actor-based Applied Theatre methods within the workplace. Typically such methods are employed for behavioural skills training with the intention of enabling staff to effectively perform their work roles in a context of
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.578985