Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"simulated situations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gerokomos, Vol 23, Iss 1, Pp 23-28 (2012)
Objetivos: determinar la tendencia de respuesta espontánea de alumnos de Enfermería ante situaciones simuladas de conflicto emocional antes y después de cursar una asignatura de relación de ayuda. Método: estudio cuasiexperimental pretest-postes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71c582faa2364696ba9412f3121f80d8
Autor:
Kean J. Hsu, Kalina Nikolaeva Babeva, Michelle C. Feng, Justin Francis Hummer, Gerald Charles Davison
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 5 (2014)
Studies have examined the impact of distraction on basic task performance (e.g., working memory, motor responses), yet research is lacking regarding its impact in the domain of think-aloud cognitive assessment, where the threat to assessment validity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fb27d94eaf84368bffb0258d3c44e17
���������������� �������������� ���������������������� ������������������������ ������
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1f077d7a205926b4d87983a839ab832f
Differences between Teachers’ and Principals’ Expectations of School Leaders in Simulated Situations
Research shows that context matters when principals execute their role and that it affects how successful principals become in leading their respective schools. Expectations that occur in daily encounters between teachers and principals at local scho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7c47090de6659aa46808f476abea28d9
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-89301
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-89301
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 3, p 690 (2020)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 17
Issue 3
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 17
Issue 3
The research explored explanatory mechanisms of change for a personalized normative feedback (PNF) intervention, through an adapted application of the Articulated Thoughts in Simulated Situation (ATSS) cognitive think-aloud paradigm. A sample of 70 (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.