Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"similarity avoidance"'
Publikováno v:
Volume: 15, Issue: 3 773-802
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Consumer-brand identification has been considered an important concept to understand the reasons for establishing long-term brand relationships. Drawing on social identity theory, it is aimed to investigate materialism as an antecedent to and willing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c9f17372fc34d4c1760093290586a386
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ppad/issue/72846/1182583
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ppad/issue/72846/1182583
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
̒Ilm-i Zabān, Vol 5, Iss 7, Pp 53-87 (2018)
Similarity avoidance- as a perceptual factor- is the basis of the phonotactics of a variety of languages. Stop consonants are considered to be ideal candidates for deletion as they have intrinsically weak perceptual cues, especially in final position
Autor:
Travis G. Bradley, Jacob J. Adams
Publikováno v:
Linguistics, vol 56, iss 6
This article investigates consonant gemination in late Nineteenth- and early Twentieth-centuryhaketía, a now moribund, regional dialect of Judeo-Spanish spoken in northern Morocco since the late fifteenth century. Some, but not all, consonant cluste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a0e7926f307f75fcb1516ec51743618
https://escholarship.org/uc/item/8ps1c8sz
https://escholarship.org/uc/item/8ps1c8sz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dissertation/ Thesis
This study argues that the observed-over-expected ratio, or O/E, is an inadequate metric for measuring the strength of consonant co-occurrence in Similar Place Avoidance. I advocate for the use of Yule's Q, an odds ratio based statistic that is not i