Zobrazeno 1 - 10
of 1 899
pro vyhledávání: '"significant learning."'
Autor:
Martha Manrique, Iván F. Mondragón, Leonardo Flórez-Valencia, Luisa Montoya, Ananías García, Carmen Alicia Mera, Angelika Kuhlmann, Fabricio Guillén, Michelle Cortés, María Lucía Gutiérrez Gómez
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Currently, multiple tools exist to teach and learn anatomy, but finding an adequate activity is challenging. However, it can be achieved through haptic experiences, where motivation is the means of a significant learning process.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f80d3e992d24701bc96f02d2b168e37
Publikováno v:
Integrative Curricula: A Multi-Dimensional Approach to Pedagogy
Autor:
Billiot, Theresa
Publikováno v:
Development and Learning in Organizations: An International Journal, 2023, Vol. 37, Issue 3, pp. 28-31.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DLO-04-2022-0064
Publikováno v:
Trends in Higher Education, Vol 2, Iss 2, Pp 340-362 (2023)
This paper will be focusing on discussions on how to use small-scale, higher-institution-based film festivals (including film competitions) as a vehicle to motivate students who are majoring in media and screen production to improve their production
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7ce3e4f31fc4a1da9deb3002bb4203b
Autor:
Sandra P. Spencer, Stephanie Lauden, Sheria Wilson, Andrew Philip, Rena Kasick, John D. Mahan, Ashley K. Fernandes
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 54, Iss 1, Pp 359-368 (2022)
Background Despite recognition by both the Accreditation Council of Graduate Medical Education (ACGME) and the American Board of Paediatrics (ABP) of the importance of bioethics education, curricular crowding, lack of perceived significance, and insu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4c12eb0b73e423e9fe5eb1bfbd72c74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RHS Revista Humanismo y Sociedad, Vol 9, Iss 2, Pp 1-17 (2021)
Demotivation in learning English among vocational school students (grades 10 and 11) at Nuestra Señora de Fátima High School (Onzaga, Santander, Colombia) led us to undertake this research study. Its goal was to assess the incidence of the didactic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d30e74b5dd3439aa40d3844e0232480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raha Abedi, Mohammad Reza Nili Ahmadabadi, Fattaneh Taghiyareh, Khadijeh Aliabadi, Saeid Pourroustaei Ardakani
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 12, Iss 3, Pp 177-187 (2021)
Background: The modern world demands an effective educational approach to meet its requirements. In this study, the modern taxonomy of significant learning was applied to investigate the impact of personalized learning on achieving learning objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ba854f190af4978bb39eba0f2d8b972