Zobrazeno 1 - 10
of 58 926
pro vyhledávání: '"significant learning."'
Autor:
Maria Corá, Alana1 alana.cora@fatec.sp.gov.br, Paglione Aniceto, Ana Paula2 ana.aniceto@etec.sp.gov.br, Pierre Irazusta, Silvia3 silvia.pierre@hotmail.com
Publikováno v:
Revista Fatec Zona Sul (REFAS). out2024, Vol. 11 Issue 1, p1-11. 11p.
Designing courses to deliver effective teaching and significant learning is the best way to set students up for success, and this book guides readers through the process. The authors have worked with faculty world-wide, and share the stories of how f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giddings, Lisa1 (AUTHOR), Lefebvre, Stephan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Oct-Dec2023, Vol. 54 Issue 4, p418-428. 11p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning, Vol 28, Iss 4 (2024)
Fink’s Taxonomy of Significant Learning (FTSL) is an instructional strategy that provides an effective framework for (re)designing course learning experiences to achieve student-centered learning goals. Originally developed for in-person courses, l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99ba0e9fa1a74acba78fb48c681e16ad
Autor:
Ersal Kiziler, Eylem1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Oct-Dec2023, Vol. 54 Issue 4, p391-397. 7p.
Autor:
Burga, Ruben1 (AUTHOR), Rodriguez Tejedo, Isabel2 (AUTHOR), Indrajaya, Amelia N.3 (AUTHOR), Chaudhry, Anjali4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Academy of Management Annual Meeting Proceedings. 2024, Vol. 2024 Issue 1, p1-5. 5p.