Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"sidsel meineche hansen"'
Autor:
Benison Kilby
Publikováno v:
Care Ethics and Art ISBN: 9781003167556
Care Ethics and Art
Care Ethics and Art
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0fd319c7b74809ec3cc202eaf7508de2
https://doi.org/10.4324/9781003167556-15
https://doi.org/10.4324/9781003167556-15
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wamberg, Jacob
Publikováno v:
Wamberg, J 2018, ' Sexrobotter og middelalder igen : Anmeldelse af Sidsel Meineche Hansen og iwillmedievalfutureyou6 i Kunsthal Aarhus ', Weekendavisen, bind (Kultur), s. 16 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::4d98d4e91ab746cc869a7a1efe2b504e
https://pure.au.dk/portal/da/publications/sexrobotter-og-middelalder-igen(20f58dba-28e4-4bfc-9461-73e1b6c5830c).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/sexrobotter-og-middelalder-igen(20f58dba-28e4-4bfc-9461-73e1b6c5830c).html
Autor:
Molinari, Simone
Publikováno v:
Frieze; Oct2024, Issue 246, p166-166, 1p
Autor:
Kratochvil, Jen
Publikováno v:
Fotograf; 2020, Issue 37, p12-15, 4p
Autor:
Whorrall-Campbell, Frances
Publikováno v:
Art Monthly. Nov2019, Issue 431, p34-35. 2p.
Autor:
Gronlund Melissa
Publikováno v:
Open Cultural Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 541-548 (2018)
This text argues that a number of recent works of contemporary art have developed an anthropomorphised code to signal “humanness.” Primary within this code is representations of labour, which the artworks connect to mimetic or realist stylisation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb086feac32b442380fab08470d15e52
Publikováno v:
X-tra: Contemporary Art Quarterly; Winter2016, Vol. 19 Issue 2, preceding p4-4, 1p
Autor:
Homersham, Lizzie
Publikováno v:
Art Papers Magazine; Fall2017, Vol. 41 Issue 3, p67-67, 1p
Autor:
Melissa Gronlund
Publikováno v:
Open Cultural Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 541-548 (2018)
This text argues that a number of recent works of contemporary art have developed an anthropomorphised code to signal “humanness.” Primary within this code is representations of labour, which the artworks connect to mimetic or realist stylisation