Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"short-term infusion"'
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 11, Iss 3, p 341 (2022)
This single-center historical cohort study investigated the effectiveness and safety of extended infusion (EI) compared with short-term infusion (STI) of meropenem in neonatal sepsis. Patient electronic health records from Peking University Third Hos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08f49af30f7f4b75a875d19444e3b049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suodi Zhai, Pengxiang Zhou, Yingqiu Ying, Yan Xing, Zhenhuan Wang, Xiao-Mei Tong, Yahui Zhang
Publikováno v:
Antibiotics
Antibiotics, Vol 10, Iss 1088, p 1088 (2021)
Antibiotics, Vol 10, Iss 1088, p 1088 (2021)
We systematically reviewed the efficacy and safety of an extended or continuous infusion (EI/CI) versus short-term infusion (STI) of carbapenems in children with severe infections. Databases, including PubMed, Embase, the Cochrane Library, Clinicaltr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.