Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"short term research"'
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 22, Iss 2 (2021)
ABSTRACT Calls for early exposure of all undergraduates to research have led to the increased use and study of course-based research experiences (CREs). CREs have been shown to increase measures of persistence in the sciences, such as science identit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1eb8c1d1f9574a4a88c616bd5cdc4640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allison, Anne, Bentley, Callan, Clark, Melinda, Goddard, Yanina, Heyl, Barbara, Hoefner, Donna, Rees, Frances, Subedi, Harishchandra, Tiezzi, Lawrence, Vondrasek, Joanna, Walsh, John, York, Virginia, Yost, Marlena
Mirror this description on OER site
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::79905d17e55181971bf2f727b0b82f49
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 22, Iss 2 (2021)
Journal of Microbiology & Biology Education
Journal of Microbiology & Biology Education
Calls for early exposure of all undergraduates to research have led to the increased use and study of course-based research experiences (CREs). CREs have been shown to increase measures of persistence in the sciences, such as science identity, scient
Autor:
Margaret MacDougall
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 1 (2014)
The credibility of short-term undergraduate research as a paradigm for effective learning within Medicine has been recognized. With a view to strengthening this paradigm and enhancing research-teaching linkages, this study explores whether particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1a913aa02a94ae182c0506aa3ad2aa3
Autor:
Margaret MacDougall
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 6, Iss 2 (2012)
This survey-based study investigates the plausibility of the existence of a research-teaching nexus specifically within the context of supervised senior undergraduate medical student research. This particular nexus is defined in terms of benefits to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3b3611efe7c41f6b64ddda8a3b464b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.