Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"short measure"'
Autor:
Messmann, Gerhard, Mulder, Regina H.
Publikováno v:
International Journal of Manpower, 2020, Vol. 41, Issue 8, pp. 1251-1267.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJM-01-2019-0029
Publikováno v:
Obesity (Silver Spring, Md.), vol 27, iss 2
Objective: Obesity’s prevalence has created a plethora of questionnaires characterizing psychological aspects of eating behaviour, such as reward-related eating (RRE). The Reward-based Eating Drive questionnaires (RED-9, RED-13) broadly and deeply
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ff045b0cde2a78a69042f360cf2b3be
Autor:
Jarman, Mark
Publikováno v:
First Things: A Monthly Journal of Religion & Public Life. Jun/Jul2010, Issue 204, p64-64. 2/3p.
Publikováno v:
Assessment. 26:767-782
Short measures of psychological constructs are routinely used to save assessment time and cost. The downside is a trade-off between resource savings and psychometric quality. When evaluating tests, a pragmatic strategy is frequently applied that negl
Publikováno v:
Journal of Media Psychology
Journal of Media Psychology, 29(2), 188-197
Baumgartner, S E, Lemmens, J S, Weeda, W D & Huizinga, M 2017, ' Measuring media multitasking : Development of a short measure of media multitasking for adolescents ', Journal of Media Psychology, vol. 29, no. 2, pp. 92-101 . https://doi.org/10.1027/1864-1105/a000167
Journal of Media Psychology, 29(4), 188-197. Hogrefe Publishing
Journal of Media Psychology, 29(2), 92-101. Hogrefe Publishing
Journal of Media Psychology, 29(2), 188-197
Baumgartner, S E, Lemmens, J S, Weeda, W D & Huizinga, M 2017, ' Measuring media multitasking : Development of a short measure of media multitasking for adolescents ', Journal of Media Psychology, vol. 29, no. 2, pp. 92-101 . https://doi.org/10.1027/1864-1105/a000167
Journal of Media Psychology, 29(4), 188-197. Hogrefe Publishing
Journal of Media Psychology, 29(2), 92-101. Hogrefe Publishing
Abstract. Although media multitasking is an increasingly occurring form of media use, there are currently no validated, short instruments to measure media multitasking among adolescents. The aim of the present study, therefore, was to develop a short
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.