Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"shifting power"'
Autor:
Laura Hughston
Publikováno v:
African Evaluation Journal, Vol 11, Iss 1, Pp e1-e9 (2023)
Background: In 2015, Plan International UK undertook a bold experiment: enabling children in participating in the multi-sectoral programme Building Skills for Life to evaluate the programme. Objectives: The primary objective of this experiment was t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91f4f7b1a9734088b7693217386de977
Autor:
Gunjan Veda, Bagele Chilisa
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation, Vol 19, Iss 44 (2023)
In this mural we demonstrate liberation of evaluation from normalized publication structures. The article is a challenge to publication structures, more specifically journals, to open space for diversity of expression of thought. In this mural, pract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2fe7e0c961c4327a69f0dd797f472e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schub, Robert
Publikováno v:
Conflict Management and Peace Science, 2017 Jul 01. 34(4), 431-455.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26271473
Autor:
Jed Rabena, Aaron1
Publikováno v:
Asian Politics & Policy. Oct2017, Vol. 9 Issue 4, p689-692. 3p.
Autor:
Turcsanyi, Richard Q.1
Publikováno v:
International Affairs. Jan2018, Vol. 94 Issue 1, p220-221. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Živojinović, Dragan, Simić, Dragan R.
Publikováno v:
Godišnjak FPN / Yearbook FPS. (04):269-293
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=20257