Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"sharing accommodation"'
Publikováno v:
Tourism Review, 2023, Vol. 79, Issue 5, pp. 1182-1195.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-04-2023-0237
Publikováno v:
Information Technology & People, 2022, Vol. 36, Issue 6, pp. 2234-2258.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-05-2021-0365
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2023, Vol. 35, Issue 5, pp. 1650-1669.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-03-2022-0276
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 35, Issue 4, pp. 1423-1447.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-12-2021-1556
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 33, Issue 12, pp. 4286-4310.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-02-2021-0253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Curvilinear Relationship Between Start-Up Age and Host Growth on Sharing Accommodation Platforms
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The tourism and accommodation industry has long been a fertile field for digital entrepreneurial activities. However, sharing accommodation entrepreneurs have been ignored, whether in digital entrepreneurship or the sharing economy. This empirical st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3ce09e17284408e9c4829063d2eb608
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.