Zobrazeno 1 - 10
of 6 982
pro vyhledávání: '"shared-service center"'
Autor:
Zhang, Junchao
Publikováno v:
Review of Accounting and Finance, 2024, Vol. 23, Issue 3, pp. 313-329.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RAF-08-2023-0251
Publikováno v:
HighTech and Innovation Journal, Vol 4, Iss 4, Pp 838-853 (2023)
Businesses globally heavily invest in Enterprise Resource Planning (ERP) implementation to meet high customer demands and maintain competitiveness. Despite significant investments, underutilization hampers reaping the system's full benefits, leading
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f1ec2a7d04a43c49f84310ac253eafb
Publikováno v:
Cross-Cultural Management Journal, Vol XXV, Iss 2, Pp 125-130 (2023)
This paper investigates the role of coaching in driving performance improvement during the implementation of quality management systems (QMS) in a Romanian shared service center. Utilizing a qualitative approach, the study aims to answer three key qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/789c428271104655a8cadc0397bfbaab
Autor:
DOBROWOLSKA, Emilia1 dobrowolska@ug.edu.pl, SLIŻ, Piotr1 piotr.sliz@ug.edu.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2023, Issue 177, p129-148. 20p.
Autor:
MUNTEANU, Adina-Roxana1, PAVEL, Adina Petruta1
Publikováno v:
Cross-Cultural Management Journal. 2023, Vol. 25 Issue 2, p125-130. 6p.
Autor:
Liu, Yantao
Publikováno v:
Journal of Coastal Research, 2020 Jul 01, 29-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48639699
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers of Business Research in China. 2022, Vol. 16 Issue 2, p207-224. 18p.