Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"servqual approach"'
Autor:
Andi Hidayat Muhmin
Publikováno v:
Majalah Ilmiah Bijak, Vol 20, Iss 2, Pp 320-331 (2023)
This research aims to investigate the influence of service quality on customer satisfaction in the context of securities companies using the SERVQUAL approach. Securities companies have a crucial role in the financial markets, and customer satisfacti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa892425751047e888a92c26fbed0a2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Measuring Business Excellence, 2014, Vol. 18, Issue 3, pp. 38-56.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MBE-12-2012-0057
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 20, Iss 5, Pp 668-678 (2013)
Introduction: This research aimed to investigate rate of iatric tourisms’ satisfaction about provided medical services for them and their fellow travelers in Yazd city. For this purpose, the quality level of services provided to the patients and th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2246e64cc214478b92a4229f7393d97
Autor:
nassibeh janatyan, Arash Shahin
Publikováno v:
مدیریت تولید و عملیات, Vol 2, Iss 1, Pp 83-106 (2012)
The main purpose of this research is to address how robust design of service quality dimensions can be obtained. Service Quality Robust Design has been conducted by the integration of Taguchi Design of Experiments and SERVQUAL approach in Iran Travel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3587cb5c3a064d52b8fb08c6bc7ddb1c
У статті проведено аналіз репрезентативності окремих компонент оцінювання якості банківських послуг на основі існуючих емпіричних до
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a03dbf61e8a10af401247d36191c671
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85646
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Archives
Background: Hospital’s success depends on patients’ expectations, perceptions, and judgment on the quality of services provided by hospitals. This study was conducted to assess the patients’ perceptions and expectations from the quality of inpa
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.