Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"service user satisfaction"'
Publikováno v:
Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business, Vol 7, Iss 1 (2023)
The purpose of this study was to analyze the service quality of government hospitals in Palembang based on the user's perspective and the determining factors as well as the influence of service quality on service user satisfaction of government hospi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8ab65127833422a80fa402b6be8298e
Autor:
M Reza Zulkarnain, Baksono Winardi
Publikováno v:
Majalah Obstetri dan Ginekologi, Vol 28, Iss 1, Pp 3-15 (2020)
Objectives: To analyze the maternity patient satisfaction for services provided in the maternity room of Dr Soetomo General Hospital Surabaya. Materials and Methods: Cross-sectional observational studies. In this study only made observation without
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2588d8a70ce4e7489c626c23a44b5ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Children's Services, 2016, Vol. 11, Issue 2, pp. 157-169.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCS-04-2015-0015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Satisfaction of service users, namely feelings of pleasure or disappointment that arise after comparing the performance (results) of the product in question with the expected performance. This study aimed to determine the effect of the dimensions of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f408ec32a806af4e8fd782379beeae4
Autor:
Moslavac, Aleksandra
Publikováno v:
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema
Volume 26
Issue 1-2
Aleksandra Moslavac
Volume 26
Issue 1-2
Aleksandra Moslavac
Cilj ovoga rada jest ukazati na važnost utvrđivanja zadovoljstva korisnika kao vodećeg argumenta u zagovaranju i očuvanju identiteta te izvorne uloge visokoškolske knjižnice. U komunikacijski dinamičnom visokoškolskom sustavu tradicionalna in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ee1def54546a034dab4a1cb9772c7991
https://www.bib.irb.hr/1246303
https://www.bib.irb.hr/1246303
Autor:
Baksono Winardi, M Reza Zulkarnain
Publikováno v:
Majalah Obstetri dan Ginekologi; Vol. 28 No. 1 (2020): April; 3-15
Majalah Obstetri dan Ginekologi, Vol 28, Iss 1, Pp 3-15 (2020)
Majalah Obstetri dan Ginekologi, Vol 28, Iss 1, Pp 3-15 (2020)
Objectives: To analyze the maternity patient satisfaction for services provided in the maternity room of Dr Soetomo General Hospital Surabaya.Materials and Methods: Cross-sectional observational studies. In this study only made observation without in
Autor:
Angela Sweeney, Sarah Fahmy, Fiona Nolan, Nicola Morant, Zoe Fox, Brynmor Lloyd-Evans, David Osborn, Emma Burgess, Helen Gilburt, Rosemarie McCabe, Sonia Johnson
Publikováno v:
Health Services and Delivery Research, Vol 2, Iss 22 (2014)
Background: Service user dissatisfaction with acute psychiatric wards is frequent. Previous studies indicate that service users prefer crisis houses, but we lack clear quantitative evidence about why. Qualitative studies suggest the quality of staff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46a613d2ab004a07a1d30dcd1bbdde39