Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"service teaching"'
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning, Vol 18, Iss 2 (2024)
The book focuses on responsive teaching, highlighting the importance of adaptability and the effective utilization of resources to meet the needs of diverse learners. In the context of Education 4.0, digital literacy is crucial; however, educators al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8d2f3fb707947e687646994f62b736c
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This study investigates a supplemental field experience taking place on a university campus in the summer of 2021. The program includes linguistically, culturally, and socioeconomically marginalized children performing below grade level in reading. P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5187012a33f549a5bd16dd3bf0a4b082
Publikováno v:
Research in Language (RiL). 20(1):35-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1119803
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hernández, F.
Publikováno v:
Cabás, Vol 2021, Iss 25, Pp 107-124 (2021)
El objetivo del trabajo es dar a conocer cómo se implementaba la disciplina, la ordenanza y la vigilancia como parte de la educación militarizada en los estudiantes en la Escuela Normal para Profesores de San Luis Potosí de 1893 a 1900, México. L
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1530b0f4d204b1eb961228eee5f7c22
Autor:
Elize (EC) du Plessis
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 40, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Learner-centred teaching education generally involves methods of teaching that move the focus of instruction from the teacher to the learner. The “learner-centred” label is subsequently attached to teaching strategies, learning events, classroom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5781e4d041f4992ac9cf7bcd932f38b
Autor:
Keller-Schneider, Manuela
Publikováno v:
Educația Plus / Journal Plus Education. XXIV(SI ISAT):82-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=778097
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Englisia, Vol 7, Iss 2 (2020)
This explanatory quantitative study aimed to identify the correlation between the students’ Micro Teaching and Field Pre-Service Teaching courses. The population of the study was the students of English Education Department of the Faculty of Educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13822013fd5b45d19f71ae58418301ed