Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"service sensitivity"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 4, Pp 1791-1811 (2022)
With the development of Internet technology, online shopping has become increasingly popular. Owing to the improvement of living standards, the quality of e-service has become one of the important criteria for online shopping, with online shopping co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a44213a403c04c898eb54b534301dade
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 16, Iss 9, Pp 2096-2107 (2022)
In order to analyze the competitive behavior of online retailers in complex market under the environment of diversified customers, a duopoly competition model considering the service sensitivity and cognitive differences is established by using the H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/704d61d06d93490abfe0fef02ea2bac7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shruthi Kaviti, Mohan M. Venigalla
Publikováno v:
Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 1, Iss , Pp - (2019)
Pricing is one of the major factors that affects ridership and revenue of the bikeshare systems. This paper examines bikeshare users' sensitivity to changes in price and preferences on service by conducting an intercept survey at Capital Bikeshare (C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c8848ffcb8a414983810afd5b01fab3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohan M. Venigalla, Shruthi Kaviti
Publikováno v:
Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 1, Iss, Pp-(2019)
Pricing is one of the major factors that affects ridership and revenue of the bikeshare systems. This paper examines bikeshare users' sensitivity to changes in price and preferences on service by conducting an intercept survey at Capital Bikeshare (C
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.