Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"service attribute"'
Publikováno v:
Agraris: Journal of Agribusiness and Rural Development Research, Vol 9, Iss 1, Pp 129-149 (2023)
A proliferation of Korean restaurants in Yogyakarta can be seen over the past few years, each with its unique concept. However, a survey on Google Star Rating suggests that not all of these restaurants are sustainable. The significant discrepancy bet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cafd0992c5444d828d842584e8741361
Autor:
Zheng, Yunhan a, Kong, Hui b, d, ⁎, Petzhold, Guillermo c, Barcelos, Mariana M. c, Zegras, Christopher P. b, Zhao, Jinhua b
Publikováno v:
In Travel Behaviour and Society July 2022 28:22-37
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Dan Kewirausahaan, Vol 9, Iss 1, Pp 117-129 (2021)
This research is expected to find out more about the effect of e-Customer Relationship Management (e-CRM) on relationship quality and outcomes by using service attributes and service recovery as a mediating variable for customers of PT BCA Tbk, The M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14ff769e7da847f29c3b7a532c6ee726
Autor:
Ilyas Masudin, Yulyetha Kurnia Putri Hanifah, Shanty Kusuma Dewi, Dian Palupi Restuputri, Dwi Iryaning Handayani
Publikováno v:
Logistics, Vol 6, Iss 3, p 51 (2022)
Background: The success of e-commerce cannot be separated from a good delivery experience. Meanwhile, research that discusses the quality of logistics services that serve e-commerce by comparing the quality of its competitors in Indonesia is still li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cfa433955b64fc4b73229e4c80857a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 664, Iss 18, Pp 145-152 (2016)
e-Tourism covers a wide niche of the digital services market. The existing services, although being presented in the large amount in today's Internet, do not achieve high intelligence level. The user still needs to perform a lot of operations manuall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74205202e3e6410c8ef17f5187d68bd4
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2014, Vol. 8, Issue 3, pp. 333-344.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.