Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"sensory knowing"'
Autor:
Camilla Gåfvels
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This study explored the planning and making of a bridal bouquet in classroom interaction between a teacher and a student in a Swedish upper-secondary adult floristry education school. The purpose was to empirically reveal floristry disciplinary aesth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c298846fdb004dbcbd418b2293a39d8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.