Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"sence"'
Autor:
Yuliana Lavrysh, Daniel Ruhlow
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 11, Iss 2, Pp 137-164 (2024)
The study investigates the effectiveness of using the Universal Design for Learning (UDL) approach as a trauma-sensitive pedagogy strategy in higher education. By integrating the concepts of UDL and Salutogenesis, we aimed to develop a tool that prom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/242722be6a8d4a0b9a9105cff452099a
Autor:
Moss, Daniel1
Publikováno v:
Modern Philology. Feb2014, Vol. 111 Issue 3, p457-484. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecological Indicators, Vol 147, Iss , Pp 109959- (2023)
Urban flood is one of the most frequent and deadly natural disasters in the world, seriously affecting urban sustainability and people's well-being in China. As the largest developing country in the world, China urgently needs to improve its urban fl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d6a94e23e1843ebab0e4519f13c84e1
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 15, Iss 1, Pp 191-205 (2020)
Background and Objectives: Changes in lifestyle have led to the gradual disconnection of children from nature and open spaces and schools are one of the most important spaces for re-establishing this connection; because it is the second place where c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eefa665924154e8998efd7407f43af79
Autor:
Olsson, Ida, Ångman, Johannes
Syftet med denna studie är att undersöka relationen mellan hund och boende på äldreboende i olika vardagssituationer samt hur relationen mellan hund och äldre på äldreboende påverkar den äldres välbefinnande. Deltagande observationer samt e
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-111846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.