Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"semiotic strategies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindsay Ferrara, Benjamin Anible, Gabrielle Hodge, Tommi Jantunen, Lorraine Leeson, Johanna Mesch, Anna-Lena Nilsson
Publikováno v:
Linguistic Typology
Do signers of different signed languages establish and maintain reference the same way? Here we compare how signers of five Western deaf signed languages coordinate fully conventionalized forms with more richly improvised semiotics to identify and ta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seredkina, Nataliya N.
The article studies cultural and semiotic strategies of constructing indigenous Northern ethnicity in art on the basis of the Yakut art school development research and analysis of paintings by artists of the school. It defines peculiarities of each p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::43f87d66f3f6fa46305ce77e37ce33f3
https://openrepository.ru/article?id=765275
https://openrepository.ru/article?id=765275
Explorando el uso de estrategias discursivas y semióticas en la construcción guiada del conocimiento
Autor:
Ruiz, Edgardo, Villuendas, Ma. Dolores
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universidad Nacional Autónoma de México
UNAM
Redalyc-UNAM
EDUCAR (España) Vol.39
Educar, Vol 39 (2007)
Educar; 2007: Núm.: 39 Desenvolupament professional del professorat; p. 77-94
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Universitat Autònoma de Barcelona
Universidad Nacional Autónoma de México
UNAM
Redalyc-UNAM
EDUCAR (España) Vol.39
Educar, Vol 39 (2007)
Educar; 2007: Núm.: 39 Desenvolupament professional del professorat; p. 77-94
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
En aquest treball, es va explorar l’ús diferencial de les estratègies discursives i semiòtiques en la construcció guiada del coneixement en mestres de primària. Les dades es van recollir del discurs de la mestra en el context de la pràctica d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9b9b001ca534326d142e4cc6d17e2bff
https://ddd.uab.cat/record/23262
https://ddd.uab.cat/record/23262