Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"semiotic regulation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Mattos, Eisa
Publikováno v:
Avances en Psicología Latinoamericana, Volume: 37, Issue: 3, Pages: 421-434, Published: 20 JAN 2021
Resumo Este estudo tem como objetivo analisar o processo de desenvolvimento do self na transição da infância para a adolescência, partindo da abordagem dialógica e semiótica-cultural em psicologia. O foco está nas transformações que ocorrem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::92089225e06e8f737cd032ecacc9856d
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1794-47242019000300421&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1794-47242019000300421&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa v.36 2020
Psicologia (Universidade de Brasília. Online)
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Psicologia: Teoria e Pesquisa
Psicologia: Teoria e Pesquisa, Volume: 36, Article number: e3633, Published: 17 FEB 2020
Psicologia (Universidade de Brasília. Online)
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Psicologia: Teoria e Pesquisa
Psicologia: Teoria e Pesquisa, Volume: 36, Article number: e3633, Published: 17 FEB 2020
This article investigated how determined linguistic actions, the speech acts, create favorable conditions for the emergence and maintenance of Zones of Proximal Development (ZPDs), therefore of cognitive actions. A geography classroom setting of sixt
Autor:
Mattos, Elsa
Publikováno v:
Avances en Psicología Latinoamericana
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Este estudio tiene como objetivo analizar el proceso de desarrollo del Self en la transición de la infancia a la adolescencia, partiendo del abordaje dialógico y semiótico-cultural en psicología. El foco está en las transformaciones que ocurren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d098e5d3fb0ce73569f5836435ac3d93
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/29325
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/29325
Autor:
Bezerra, Henrique Jorge Simões, Santos, Frencyelly Oliveira Pereira Dos, Correia, Mônica Batista
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa; Vol. 36 (2020)
Psicologia: Teoria e Pesquisa; v. 36 (2020)
Psicologia: Teoria e Pesquisa; v. 36 (2020)
This article investigated how determined linguistic actions, the speech acts, create favorable conditions for the emergence and maintenance of Zones of Proximal Development (ZPD's), therefore of cognitive actions. A geography classroom setting of six
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.