Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"semantic waves"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 15, Iss 3, Pp 381-391 (2023)
The evolution of concept mapping has benefitted from the robust theoretical basis provided by Ausubelian learning theory. However, for concept mapping to maintain its relevance and to keep pace with the evolutionary changes in the educational context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e4d3941a8f1406e844b46607653e00e
Autor:
Zhang Ying, Abdeldayem Marwan Mohamed
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 8, Iss 1, Pp 1107-1116 (2023)
Aiming at the increasing research demand of the resonance properties of semantic waves in quantitative analysis of English corpus, this paper constructs a three-dimensional integrated fractal model of semantic waves, and extends the transformation of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d79a81fff0b45deb3ada7349f755fb9
Publikováno v:
Utbildning & Lärande, Vol 17, Iss 2 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/097c3001a8884d8a9be6433e8be0c7da
Autor:
Chinaka, Taurayi Willard
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 16(3):981-994
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=965687
Autor:
Zaheera Jina Asvat
Publikováno v:
Reading & Writing, Vol 13, Iss 1, Pp e1-e10 (2022)
Background: Research argues that parents/teachers and learners work collaboratively and this active participation in scaffolded activities builds knowledge and extends understandings. However, researchers who have explored scaffolding as a pedagogic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e88216af78e451aaef0c8be9756b94f
Elevator speech: Students’ discussions of forces and acceleration by means of a scale in an elevator
Autor:
Astrid Johansen, Berit Bungum
Publikováno v:
LUMAT, Vol 10, Iss 1 (2022)
Students’ challenges in learning mechanics are well documented from test situations, and group discussions are considered a fruitful way to meet these challenges. In this paper, we present a study from an authentic teaching setting where upper seco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9e6bf73a052463099683aab565bbdaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.