Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"semantic construct"'
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). 8(2):53-58
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=892554
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, Vol 8, Iss 2, Pp 53-58 (2020)
Strategies of meaning formation are included in the highest level of regulation of an individual life. The article presents the results of empirical determination of the polar meaning strategies marker. In the initial modeling of the meaning formatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43d751a5f1c3489eb3b8b532156d198d
Autor:
Hřebíček, Luděk
Publikováno v:
Slovo a slovesnost. 68(2):83-90
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=270965
В статье рассматривается проблема выбора модели психологического сопровождения клиента к субъективному благополучию в зависимости от
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e8a12148c8a3432af096805d6dcac38e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yugova, E. A.
The article discusses the necessity of formation of students’ responsible attitude to their own health by means of implementation in standards of higher education competencies, aimed at its maintenance and preservation Рассматриваетс
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::5225140dec1575073d264b2666634351
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15396
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15396
Publikováno v:
Вестник Московского университета. Серия 14: Психология.
В статье обосновывается введение понятия «жизненное пространство личности», рассматриваются его теоретические истоки, соотношение с п
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.