Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"self-regulation failure"'
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2022, Vol. 15, Issue 2, pp. 342-354.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-08-2021-0305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmer, Joshua C., Hochwarter, Wayne A., Ma, Shuang (Sara), Ferris, Gerald R., Kiewitz, Christian
Publikováno v:
Career Development International, 2020, Vol. 25, Issue 7, pp. 731-745.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CDI-04-2020-0085
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Idit Shalev
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 9 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/443b9541d1e7431c94acda4b63e9f5b3
Autor:
Broeke, P. ten, Adriaanse, M.A.
Publikováno v:
European Journal of Social Psychology, 53, 4, pp. 703-719
European Journal of Social Psychology, 53, 703-719
European Journal of Social Psychology, 53, 703-719
Contains fulltext : 288111.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) People experience minor instances of self-regulation failure, i.e., setbacks. While in itself trivial, a single setback may trigger a maladaptive chain of cognitions and emotions l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::186ed318d6f6aa8166978ba1bfaa3739
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/288111
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/288111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marina Fiori, Vera Shuman
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Carryover effects of emotions that lead to biases in social judgments are commonly observed. We suggest that such effects may be influenced by the ability to engage or disengage attention from emotional stimuli. We assessed the ability to activate an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac652582382e448b9f881d5b2d1af630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.