Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"self-paced study"'
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 7, p 567 (2024)
How to allocate study time is an important decision-making problem learners face. Research on this problem can help improve the learning performance of learners and provide guidance for teaching activities. This research aimed to explore the potentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0fcb02fb8ee4686b6767e5e4cf6fe2e
Autor:
Michael J. Serra, Carlee M. DeYoung
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionAnimacy distinguishes living (animate) things from non-living (inanimate) things. People tend to devote attention and processing to living over nonliving things, resulting in a privileged status for animate concepts in human cognition. Fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ab8227b0ca9499998594735fa581c85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 7, Iss 1, Pp 7-23 (2015)
In this paper we present a case study of a self-paced university course that was originally designed to support independent, self-paced study at distance. We developed a social media intervention, in design-based research terms, that allows these ind
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4b7d2442d7542b0a0a728dce765f830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Praxis; Vol 7, No 1 (2015); 7-23
Open Praxis, Vol 7, Iss 1, Pp 7-23 (2015)
Open Praxis, Vol 7, Iss 1, Pp 7-23 (2015)
In this paper we present a case study of a self-paced university course that was originally designed to support independent, self-paced study at distance. We developed a social media intervention, in design-based research terms, that allows these ind
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vaughan, Dick
Publikováno v:
Library Software Review. Spring93, Vol. 12 Issue 1, p38. 2p.